Τα αδέρφια Κυρίτση στο Gkael Larisa «Είναι τιμή μας που αγωνιζόμαστε στην ΑΕΛ»


Τα δίδυμα αδέρφια, Γιάννης και Θάνος Κυρίτσης, από την Κ20 της ΑΕΛ στο Gkael Larisa.

Καλησπέρα, πες μου λίγα λόγια για σένα, για την καταγωγή σου και το πότε και που ξεκίνησες τα ποδοσφαιρικά σου βήματα;

Γιάννης Κυρίτσης

Είμαι από Ελασσόνα ,γεννήθηκα 2 Νοέμβρη του 2000 και ξεκίνησα να παίζω ποδόσφαιρο σε ηλικία 6 χρονών στις ακαδημίες του ΠΟΕ.

Θάνος Κυρίτσης

Είμαι γεννημένος  02/11/2000, είμαι από Ελασσόνα και ξεκίνησα όταν ήμουν 5 χρονών από τις ακαδημίες του ΠΟΕ.

Πώς είναι η καθημερινότητά σου ως ποδοσφαιριστής και τι οφείλει να προσέχει ένα παιδί της ηλικίας σου;

Γιάννης Κυρίτσης

Η φετινή χρονιά είναι αρκετά δύσκολη για μένα αφού μένω με τον αδερφό μου μακριά από τους γονείς μου, ιδιαίτερα η καθημερινότητά μου που προσπαθώ να συνδυάσω ποδόσφαιρο και σχολείο μαζί. Ο χρόνος μου είναι περιορισμένος. Το ποδόσφαιρο έχει πολλές απαιτήσεις όπως και το σχολείο. Έβαλα στοίχημα με τον εαυτό μου ότι θα τα καταφέρω και τα δύο...Εξάλλου ήρθα εδώ υποσχόμενος στους γονείς μου ότι μπορώ να τα βγάλω πέρα. Ένα παιδί στην ηλικία μου πρέπει να προσέχει τη διατροφή του, να εξοικονομεί χρόνο για ξεκούραση για να μπορεί να ανταπεξέλθει σε όλο αυτό το δύσκολο έργο που έχει μπροστά του.

Θάνος Κυρίτσης

Ιδιαίτερα φέτος η χρονιά εχει γίνει πολύ δύσκολη για μένα από τη στιγμή που πήρα μεταγραφή στην ομάδα της ΑΕΛ... Αρχικά μένω μόνος μου με τον αδερφό μου μακριά από το σπίτι μου και τους γονείς μου, κάτι πρωτόγνωρο για μένα που θα έπρεπε να το συνηθίσω... Όπως έλεγα η χρονιά είναι αρκετά δύσκολη γιατί εκτός από τις καθημερινές μου υποχρεώσεις όσον αφορά την προσωπική μου ζωή πρέπει να ανταπεξέλθω  στις απαιτήσεις της ομάδας και του σχολείου οι οποίες συνθέτουν ενα πολύ πιεστικό πρόγραμμα για μένα με ελάχιστο ελεύθερο χρόνο. Αυτό συμβαίνει γιατί προσπαθώ να συνδυάσω αυτά τα δύο σκέλη...  Ένα παιδί της ηλικίας μου οφείλει να ακολουθεί μερικούς κανόνες... Αρχικά οφείλει να προσέχει τη διατροφή του, να προσπαθεί να ξεκουράζεται όσο περισσότερο μπορεί, να είναι πάντα συγκεντρωμένο στο στόχο που έχει και να δουλεύει ώστε να βελτιωθεί όσο το δυνατόν περισσότερο. Και κάτι τελευταίο που θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικό για την επιτυχία του παιδιού αυτού είναι να είναι χαμηλών τόνων.


Πως νιώθεις που είσαι στην Κ20 της ΑΕΛ και ποιοι είναι οι στόχοι σου;

Γιάννης Κυρίτσης

Είμαι χαρούμενος και περήφανος για τη μεταγραφή μου και προσωπικά πιστεύω ότι είναι το όνειρο κάθε παιδιού να παίζει σε μία ομάδα με τέτοια ιστορία. Προσωπικός μου στόχος είναι να παίξω στη πρώτη ομάδα και όνειρο μου να γίνει ξανά μία ΑΕΛ του 88 δηλαδή μία ομάδα που απαρτιζόταν από παίκτες που θα ματώνουν για τη φανέλα.



Θάνος Κυρίτσης

Αρχικά είναι τιμή μου που είμαι κι εγώ ποδοσφαιριστής σε μια τόσο αξιόλογη και ιστορική ομάδα όπως είναι η ΑΕΛ. Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος που το επόμενο ποδοσφαιρικό μου βημα έγινε σε αυτή την ομάδα γιατί ονεορευόμουν από μικρός μια μέρα να φορέσω τη φανέλα της... Επιπλέον, είμαι πολύ χαρούμενος για το ομαδικό και επαγγελματικό κλίμα που υπάρχει στην ομάδα γιατί κάτι τέτοιο περίμενα να δω πριν έρθω... Στόχος δικός μου και νομίζω όλων των παιδιών των υποδομών της ΑΕΛ είναι σε μερικά χρόνια να είμαστε εμείς που θα παίζουμε στο ομορφότερο γήπεδο της Ελλάδας και να εκπροσωπούμε την πρώτη ομάδα και όλο τον κόσμο της Λάρισας... Βέβαια αυτός είναι ένας απο τους στόχους μου, ο δεύτερος είναι να παίξω σε υψηλότερο επίπεδο.

Σε ποια θέση σου αρέσει να αγωνίζεσαι περισσότερο;

Γιάννης Κυρίτσης

Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει πολύ η θέση του αμυντικού χαφ όπου στη φετινή σεζόν έχω παίξει μόνο 2 φορές αλλά συνήθως οι προπονητές μου μέχρι τώρα με χρησιμοποιούν περισσότερο στη θέση του δεξιού μπακ-χαφ ή του στόπερ.

Θάνος Κυρίτσης

Η θέση που αγαπώ περισσότερο να παίζω και είμαι χαρούμενος όταν ο προπονητής με βάζει εκεί είναι η θέση του αμυντικού χαφ... Μου άρεσει περισσότερο γιατί έρχομαι συνεχώς σε επαφή με τη μπάλα και οι επιλογές μου μέσα στο παιχνίδι πολλές φορές μπορούν να κρίνουν και το αποτέλεσμα. Σε αυτή τη θέση έχω συνηθίσει να παίζω και είμαι πιο εξοικειωμένος,  παρ' όλα αυτά μπορώ να παίξω και σε οποιαδήποτε άλλη αμυντική θέση και σε αυτές με χρησιμοποιεί ο προπονητής μου τώρα.



Έχεις κάποιον που σε καθοδηγεί και σε συμβουλεύει σε κάθε σου βήμα;

Γιάννης Κυρίτσης

Σίγουρα στην ηλικία όπου βρίσκομαι κανένας δεν θα μπορούσε να αποφασίζει μόνος του χωρίς τη γνώμη κάποιου έμπειρου. Ωστόσο ότι θεμα προκύπτει στη ζωή μου το συζυταω με τους γονείς μου τους οποίους θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα που με στηρίζουν καθημερινά και με βοηθούν σε ότι πρόβλημα μου εμφανιστεί τόσο στο ποδοσφαιρικό τομέα όσο και έξω από το ποδόσφαιρο για να γίνω καλύτερος άνθρωπος.

Θάνος Κυρίτσης

Σαφέστατα βρίσκομαι σε μια ηλικία στην οποία δεν θα μπορούσα τις επιλογές για τη ζωή μου να τις πάρω μόνος μου... Γι αυτό το λόγο θα ήθελα να πω ενα τεράστιο ευχαριστώ στους γονείς μου οι οποίοι με καθοδηγούν και με συμβουλεύουν σε κάθε μου βήμα και βρίσκονται πάντα στο πλευρό μου σε όποια δυσκολία εμφανιστεί.

Ποια είναι η αγαπημένη σου ομάδα στο εξωτερικό και ποιος είναι ο αγαπημένος σου παίχτης και αν θα ήθελες να του μοιάσεις;

Γιάννης Κυρίτσης

Η αγαπημένη μου ομάδα στο εξωτερικό είναι η Μπαρτσελόνα αλλά ο παίκτης που θαυμάζω και θα ήθελα να του μοιάσω είναι ο Σωκράτης Παπασταθόπουλος. Πιστεύω κατά τη γνώμη μου είναι ο καλύτερος Έλληνας αμυντικός και από τους κορυφαίους της Ευρώπης.

Θάνος Κυρίτσης

Η αγαπημένη μου ομάδα στο εξωτερικό είναι η Μπαρτσελόνα διότι με εντυπωσιάζει κατά πολύ το παιχνίδι της και συγκεκριμένα η γρήγορη αλλαγή με τις πάσες και η ακρίβεια που έχουν σε συνδυασμό με το ταλέντο και μπορούν να σπάσουν καθε άμυνα... Ο αγαπημένος μου παίκτης παίζει σε αυτή την ομαδα και είναι ο Ινιέστα. Αυτός ο άνθρωπος είναι πραγματικά χάρμα οφθαλμών όταν παίζει. Η ψυχραιμία,  η εξυπνάδα, το ταλέντο, η αντίληψη,  ολα αυτά τον κάνουν ένα από τα καλύτερα χαφ στον πλανήτη.

Tέλος, τι μήνυμα θέλεις να αφήσεις στους φίλους της ΑΕΛ;

Γιάννης Κυρίτσης

Κουράγιο και υπομονή...να στηρίζουμε όλοι αυτό το μεγάλο σύλλογο και στα εύκολα και στα δύσκολα...Η ΑΕΛ είναι μία ομάδα που πάντα χάρη στους οπαδούς της δυσκόλευε τον αντίπαλο να πάρει αποτέλεσμα μέσα στο Αρένα. Αναμφίβολα όμως αυτή τη στιγμή χρειάζεται όσο ποτέ τη βοήθεια μας ώστε να παραμείνει στη κατηγορία και να δικαιωθεί η επίπονη δουλειά των προπονητών, των παικτών και γενικότερα όλου του σωματείου που προσπαθούν κάθε μέρα για το καλύτερο αυτής τη μεγάλης ομάδας.

Θάνος Κυρίτσης

Αρχικά κουράγιο, υπομονή και θετική σκέψη, η ομάδα πιστεύω θα παραμείνει στην κατηγορία γιατί το αξίζει και πρέπει να παραμείνει. Ομάδες όπως η ΑΕΛ απαγορεύεται να παίζουν σε κατώτερη κατηγορία... Τέλος θέλω να αναφερθώ στον φίλαθλο κόσμο της Λάρισας να δείξει εμπιστοσύνη στους ανθρώπους που διοικούν την ΑΕΛ και γενικότερα στο σωματείο γιατί προσπαθεί να κάνει το καλύτερο για την ομάδα και να μην ξεχνάει ότι ΑΕΛ είμαστε και στα δύσκολα και στα εύκολα... Αυτή τη στιγμή η ομαδα χρειάζεται τη στήριξη μας περισσότερο από ποτέ.


by Gkael (Γ.Κ.)
photos by Kostas Tsomakos

Σχόλια