«Είμαι ευλογημένος που με εμπιστεύθηκε η ΑΕΛ»

Τις πρώτες του δηλώσεις έκανε το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ΑΕΛ, Λευτέρης Παπαδόπουλος, στο AEL RADIO. 

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Λευτέρη Παπαδόπουλου:
«Είναι ένα τεράστιο βήμα για την καριέρα μου η μεταγραφή στην ΑΕΛ. Είμαι ευλογημένος που με εμπιστεύθηκε αυτή τη ομάδα και αισθάνομαι ότι ζω το όνειρο μου. Θα δώσω τα πάντα για όσους με εμπιστεύθηκαν και θα πετύχουμε πολλά πράγματα όλη μαζί για την ομάδα».

Για το αν έχει παρακολουθήσει την ΑΕΛ: 
«Η προηγούμενη χρονιά ήταν δύσκολη για μένα λόγω και των πανελληνίων. Παρακολούθησα κάποια στιγμιότυπα μόνο της ΑΕΛ για να έχω μία εικόνα, αλλά δεν μπορώ να πω περισσότερα πράγματα. Η ομάδα όμως έτσι όπως είναι θα πάει για μεγάλα πράγματα».

Για την προσέγγιση που είχε: 
«Είχα μιλήσει με τον πρόεδρο στην αρχή, όπου και τον ευχαριστώ. Έπειτα φτάσαμε και στη συμφωνία και την υπογραφή του συμβολαίου».

Για τους στόχους που έχει θέσει: 
«Έχω τη διάθεση να δουλέψω και κάθε μέρα να γίνομαι καλύτερος. Πρώτα και βασικό θα είναι η ομάδα να τα πάει καλά. Εγώ θα προσπαθήσω να βελτιωθώ για να φτάσει η ομάδα ψηλά. Εκεί άλλωστε που πρέπει να είναι, θα χρειαστώ όμως ακόμα δουλειά σε πολλά πράγματα».


aelole.gr

Σχόλια